Manieren voor constante temperatuur regeling in thermobox?

Ik heb een project waarmee er metingen moeten worden verricht bij een constant dezelfde temperatuur. Hiervoor heb ik al een thermobox van EPP-schuim aangeschaft voor isolatie. Echter moet de constante temperatuur in die thermobox nog wel worden geregeld, anders verandert de luchttemperatuur in de thermobox alsnog door de temperatuursveranderingen buiten de thermobox.

Hebben jullie misschien tips voor hoe ik de luchttemperatuur in een thermobox simpel kan regelen en op dezelfde temperatuur kan houden?

2 weken geleden
in: Techniek

Antwoorden (1)

Koop een broedmachine. Of althans de onderdelen daarvan die je nodig hebt om zelf wat te kunnen bouwen. De simpele houden de temperatuur constant op pakweg 37, 5 graden, maar er zijn er ook die je kunt instellen op een (veel) hogere of lagere temperatuur. En je kunt de luchtvochtigheid regelen, alhoewel me dat voor jouw meetopstelling niet nodig lijkt.
een week geleden